MOTIVASJON & ENERGI med Daniel Laquian aka Bbo

Sliter du med motivasjonen og lav energi?
Er du lei av å være lei?
Vi også!

Bli med oss Onsdag 20.jan kl 20:00-21:15 via Zoom, så gjør vi noe med det!

Daniel Laquian aka Bboy Frisco, er en norges mest positive danser og forretningsmann har takket ja til å dele sin oppskrift på personlig suksess.

Pris: Gratis for medlemmer av Oslo Urbane Idrettsforening og medlemmers venner.

Tidsplan
20.00: Kort intro
20.05: Foredrag om motivasjon og målsetting: «Ha et liv som er verdt å kjempe for»
20.35: Q&A om motviasjon og målsetting
20.45: Foredrag om helse og kosthold: «Optimal helse»
21.00: Q&A om helse, kosthold og trening
21.15: Avslutning

Foredragets innhold:
- Grunntanker rundt positivitet og optimisme
- Hva er DIN mening med livet?
- Hva får deg til å ta handling?
- Hvordan overkommer du motstand i utfordrende tider?
- Hvordan og hvorfor skape et dreamboard?
- Hvordan sette opp målsetting, drømmer og stratiegier i livet ditt?
- Grunnelementer i helse og kosthold
- Rutiner og vaner for kosthold, restitusjon og trening

Våren og høsten 2021 vil Daniel holde tre ulike fysiske foredrag hvor han går i dybden på motivasjon, målsetting og helse.

Daniel Laquian historie startet i 1984 da han ble bitt av Breaking bølgen på 80-tallet. Allerede som 6-åring startet han med breaking og er en av de aller første breakerne i Norge.

Han ble Norgesmester i HipHop og Diskodans i 1995 som 17-åring og fra det rullet ballen videre. Han reiste verden rundt med artistene Solid Base for å danse på konserter. I tillegg har han jobbet med artistene Madcon, Reset og Infinity m.fl.. Samtidig med jobben som utøvende danser, har han jobbet som dansepedagog i 18 år og lærer på ungdomskole i 9 år.

En karriere som danser er utfordrende, spesielt med tanke på tid og økonomi. Daniel bestemte seg derfor å starte med direktehandel i år 2000. Han har hatt roller som partner, leder, konferansier og foredragsholder i en rekke ulike selskaper innenfor kosthold og helse de siste 20 årene. Gjennom en lang karriere har Daniel et solid fundament fyllt av erfaringer og kunnskap om motivasjon, målsetting og helse. Han har en sjelden positiv optimisme og sunne prinsipper.

Formålet til Daniel når han kommuniserer er å inspirere mennesker til å maksimere sitt potensiale. Det er den røde tråden i foredragene hans også – han ønsker at de som hører hans budskap skal sitte igjen med ny inspirasjon og kompetanse for å gjøre både små og store endringer i livet sitt.